Menu Sluiten

Plantgoed bestellen

Aanvulling 3 augustus 2020

Vandaag zijn de aardbeienplantjes gekocht. De leden kunnen deze niet meer bestellen. De 2 soorten knoflook kunnen nog wel via onderstaand formulier worden besteld.

Via de vereniging kunnen nu aardbeienplantjes (ras: Korona) en biologische knoflook (milde en pittige) worden besteld.

Aardbeien

De aardbeienplantjes kosten € 7,50 per 25 stuks. De plantjes zijn met respect voor de natuur gekweekt maar hebben geen biologisch certificaat. Bij de aardbeienplanten is het belangrijk dat ze meteen na aflevering worden uitgeplant omdat ze ingevroren zijn en na ontdooien gaan groeien. De aardbeien zitten gebundeld per 25 stuks en kunnen dus niet los besteld worden (of je moet met iemand samen doen). Op 1 bed van 120 bij 220 cm kun je er ongeveer 20 kwijt.

Let op: de aardbeienplantjes kunnen niet meer besteld worden

De levering zal ergens in de week van 3 augustus zijn, nader bericht hierover volgt.

Knoflook

De (bio) knoflook moet uiterlijk 24 augustus besteld zijn en gaan per 10 tenen voor € 1,95.

Eerder hadden we aangekondigd ook te gaan kijken voor het inkopen van fruitbomen. Hier zijn we nog mee bezig en zul je later over worden geïnformeerd.

Bestellen

Je kunt de aardbeienplanten en knoflook bestellen via de volgende knop.

Voor de betaling ontvang je via de penningmeester een factuur.