Extra bestuurslid

Tijdens de bestuursvergadering van deze week is Robert Wijnans benoemd als 5e bestuurslid. Robert tuiniert zelf op tuin nummer 44 en is bij deze verantwoordelijk voor het beheer en exploitatie van het clubhuis en alle technische zaken. Hij zal een team van vrijwilligers zoeken voor de verdere uitwerking. Helaas laat het clubhuis door extra lange levertijd vanuit de leverancier nog even op zich wachten. Vanaf heden de vraag aan alle leden om defecten, storingen e.d. door te geven aan Robert via het email adres beheer@volkstuinverenigingreeshof.nl. Denk hierbij aan storingen aan de pompen, mankementen aan de kruiwagens, problemen bij de poort en alles wat je verder tegen komt. We wensen Robert veel succes in deze nieuwe functie.