Menu Sluiten

Het forum

Update 17-06-2021:

De website is aangepast en er is een begin met de FAQ – Veel Gestelde Vragen gemaakt. Veel van deze vragen komen uit het forum. Het forum en alle informatie die hierbij hoort, is van de website gehaald. Ook het inloggen voor de leden is nu niet meer mogelijk. Hou de komende tijd de lijst met vragen in de gaten. Als jij nog inbreng hebt, stuur dan een berichtje aan de webmaster.

In de Algemene ledenvergadering is besloten om geen forum meer op de website te onderhouden. Om te zorgen dat we belangrijke punten kunnen vasthouden gaan we een pagina met ‘Veel gestelde vragen’ (FAQ) opzetten. Dat kost even tijd en in de tussentijd laten we het forum nog gewoon staan.

Als jullie ideeën hebben voor de FAQ dan hoor ik dat graag. Stuur maar een e-mailtje aan de webmaster.